Tak jak obiecaliśmy w ostatnim naszym poście, czas na krótki opis organizacji Eventu we Wrocławiu.

Konferencja odbyła się w piątek 11.01.2019 roku.Tym razem zamawiający wymagał od nas osobistego stawienia się podczas tego przedsięwzięcia i zabezpieczenia całej organizacji na miejscu.

Całe życie na walizkach jak to mówią, ale właśnie taki stan rzeczy Kochamy najbardziej, siedzenie w domu, jednym słowem nie jest dla nas.Pobudka wcześnie rano, walizki do auta i jedziemy w trasę :).

W hotelu zjawiliśmy się chwilę po godzinie 8, wraz z Managerem obiektu udaliśmy się do sali konferencyjnej. Konferencja planowo zaczynała się, o godzinie 10.00 więc mieliśmy niespełna 2 h na dopięcie wszystkiego na ostatni guzik.

Sala w momencie naszego wejścia nie była jeszcze w pełni przygotowana, więc działamy!

W pierwszym momencie wpadł nam w oko stół prezydialny, niestety jednego mikrofonu brakowało. Niezbyt wielki problem, który w 5 minut usunięto :). Próba sprzętu, wszystko działa, przechodzimy dalej.

Sprawdzenie sali od strony technicznej, skoordynowanie zespołu ze strony Hotelu, sprawdzenie bufetu kawowego. Jest tak, jak powinno być, więc zaczynamy.

Rozpoczęło się równo o 10.00. Przerwa obiadowa zaczynała się o 13.30, więc  mogliśmy doładować siły szybką kawą. Prócz samej sali konferencyjnej zamówienia obejmowało również zapewnienie usługi gastronomicznej z konkretnie wytypowanymi daniami.

Naszą uwagę przykuła więc restauracja,  tam też zostaliśmy do samej przerwy obiadowej.

Podczas przerwy udaliśmy się znów do sali szkoleniowej sprawdzić wszystko od początku. Tak to wygląda, jeśli chcesz być pewny wszystkiego, co robisz, najlepiej samemu to zrobić. Później kilka razy to sprawdzić i być pewnym.

Konferencja zakończyła się o 16.30. Po raz kolejny daliśmy z siebie wszystko i wyszło idealnie.Poznaliśmy wspaniałych ludzi i nawiązaliśmy kolejną współpracę.Czego chcieć więcej?Nasza praca i zadowoleni klienci dają nam szczęście, a dla nas to jedna z ważniejszych rzeczy w życiu.

Zapraszamy do fotogalerii 

 

 

Zimowy Wrocław 

17 stycznia 2019

© 2019 created with webwavecms.com

Adres:

 

ul. 1 Maja 82a/7

58-500 Jelenia Góra

Kontakt:

 

tel. (48) 537 460 033

email: sb-events@wp.pl